Pytania i odpowiedzi
Pożyczka
Jakie są warunki otrzymania darmowej pożyczki?
Darmową pożyczkę od Oros.pl może otrzymać każda osoba fizyczna, która:
- nie posiada jeszcze pożyczki w Oros.pl,
- weźmie pożyczkę w kwocie co najmniej 7000 zł,
- terminowo spłaci swoje zobowiązanie.
Szczegóły oferty znajdują się tutaj.
Kto może ubiegać się o pożyczkę?
- jest w wieku od 20 do 75 lat,
- posiada własny numer telefonu komórkowego,
- posiada osobisty rachunek bankowy,
- posiada ważny dowód osobisty,
- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej z miejscem zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
Z jakiego rachunku powinienem przelać opłatę rejestracyjną?
Na jaki rachunek bankowy powinienem przekazać opłatę rejestracyjną w wysokości 0,01 zł?
Opłata rejestracyjna w wysokości 0,01 zł (1 grosza) powinna być przelana na jeden z rachunków bankowych posiadanych przez Oros.pl. Na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt znajdziesz listę posiadanych przez nas rachunków bankowych.
Dokonując przelewu opłaty rejestracyjnej wybierz bank, w którym posiadasz konto osobiste. Pozwoli to na szybsze zaksięgowanie opłaty rejestracyjnej na naszym rachunku.
Jeżeli nie posiadasz konta bankowego w żadnym z banków, z którym współpracujemy, to najlepiej dokonaj przelewu na nasze konto w banku PKO BP.
Jaki tytuł należy wpisać w przelewie opłaty rejestracyjnej?
W przelewie opłaty rejestracyjnej w wyoskości 0,01 zł (1 grosza) należy wpisać następujący tytuł:
„Potwierdzam Warunki Umowy Oros.pl (wpisz swój numer PESEL)“
Niepoprawnie podany tytuł przelewu weryfikacyjnego lub dokonanie przelewu z rachunku, którego nie jesteś właścicielem sprawi, że opłata nie zostanie uznana.
Jaka jest maksymalna kwota pierwszej pożyczki od Oros.pl?
Czy można mieć jednocześnie więcej niż jedną pożyczkę od Oros.pl?
Czy mogę otrzymać pożyczkę w Oros.pl, jeżeli posiadam już aktywny kredyt w banku lub innej instytucji finansowej?
Jak długo muszę czekać na decyzję pożyczkową?
W jaki sposób zostanie mi przekazana decyzja o przyznaniu pożyczki?
Jak szybko kwota pożyczki znajdzie się na moim koncie bankowym?
Pożyczka wpłynie na Twoje konto nawet w ciągu 15 minut od podjęcia przez nas decyzji pożyczkowej! Jeżeli Twoje konto znajduje się w jednym z banków, z którymi współpracujemy:
- PKO Bank Polski / Inteligo
- Santander
- mBank / BRE Bank / MultiBank
- Alior Bank
- Millennium Bank
- Velobank
to pieniądze dotrą do Ciebie znacznie szybciej. Jeżeli Twoje konto jest w innym banku, to realizacja przelewu może wynieść jeden dzień roboczy od momentu podjęcia przez nas pozytywnej decyzji pożyczkowej. Szczegółowe informacje dotyczące godzin księgowania przelewów znajdziesz. Tutaj Pożyczki udzielane są w godzinach naszej pracy a na ich wypłatę mogą mieć wpływ godziny pracy banków, z którymi współpracujemy (przerwy techniczne banków).
Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL?
Zastrzeżenie numeru PESEL możesz cofnąć:
1. W aplikacji mObywatel:
Szczegóły:
www.info.mobywatel.gov.pl/uslugi/zastrzez-pesel
2. Bezpośrednio na stronie rządowej:
Szczegóły:
www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie
3. W urzędzie gminy
Spłata pożyczki
Jak mogę zwrócić pożyczkę?
Spłaty pożyczki możesz dokonać na jedno z naszych kont bankowych. Listę naszych kont bankowych znajdziesz w zakładce Kontakt.
Dane do przelewu ze spłatą pożyczki są następujące:
Odbiorca: Fincapital Sp. z o.o.
Numer rachunku bankowego: numery naszych rachunków bankowych znajdują się Tutaj
Adres: ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa, Polska
Tytuł przelewu: 'Spłata pożyczki nr (*wpisz numer pożyczki)'
*Numer pożyczki znajdziesz po zalogowaniu się na swój Profil Klienta.
WAŻNE! Jeżeli dokonujesz spłaty pożyczki z innego rachunku niż ten, na który otrzymałeś pożyczkę, upewnij się, że poprawnie podałeś tytuł przelewu.
Jak mogę sprawdzić termin spłaty pożyczki i kwotę jaką powinienem zwrócić?
Wszystkie szczegóły dotyczące pożyczki jaką otrzymałeś od Oros.pl znajdują się po zalogowaniu na Twoim Profilu Klienta.
Informacje znajdziesz również w Umowie Pożyczki, jaką wysłaliśmy na Twój adres e-mail w momencie udzielenia pożyczki.
Co zrobić, jeżeli nie jestem w stanie terminowo spłacić pożyczki?
Czy można spłacić pożyczkę wcześniej?
Jakie są konsekwencje braku terminowej spłaty pożyczki?
Czy mogę dokonać spłaty pożyczki z innego rachunku bankowego?
W przypadku braku możliwości terminowego uregulowania pożyczki z rachunku bankowego, na który otrzymałeś od nas pożyczkę, dopuszczalne jest uregulowania pożyczki z innego rachunku bankowego.
WAŻNE! Jeżeli dokonujesz spłaty pożyczki z innego rachunku niż ten, na który otrzymałeś pożyczkę, upewnij się, że poprawnie podałeś tytuł przelewu:
'Spłata pożyczki nr (Twój numer pożyczki*)'
*Numer pożyczki znajdziesz po zalogowaniu się na swój Profil Klienta.
W takim przypadku prosimy również o przesłanie na nasz adres e-mail: info@oros.pl potwierdzenia przelewu.
Inne pytania
Jakie są godziny pracy Oros.pl?
Godziny pracy Oros.pl to:
Wnioski o pożyczkę Klienci mogą składać 7 dni w tygodniu całą dobę
Dział Obsługi Klienta:
- Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 20:00
- Sobota - Niedziela: 9:00 - 17:00
Dział Windykacji:
- Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 20:00
- Sobota: 9:00 - 17:00
Zapomniałem hasła. W jaki sposób mogę je odzyskać?
W celu odzyskania swojego hasła wejdź na stronę Oros.pl i naciśnij w prawym górnym rogu strony przycisk ZALOGUJ.
Zostaniesz przeniesiony na stronę do logowania, na której wybierz pole „Zapomniałeś hasła?”.
Zostaniesz poproszony o podanie adresu e–mail, na który zostanie wysłane tymczasowe hasło
System automatycznie wygeneruje nowe hasło i wyśle je na wskazany przez Ciebie adres.
Po użyciu hasła tymczasowego zostaniesz poproszony o jego zmianę i o ustanowienie nowego hasła do logowania.
W jaki sposób mogę dokonać zmiany numeru rachunku bankowego?
Zmiana rachunku bankowego wymaga dokonania przelewu weryfikacyjnego w wysokości 0,01 zł (1 grosz) na nasze konto bankowe.
Listę posiadanych przez nas rachunków bankowych znajdziesz w zakładce Kontakt.
Dokonując przelewu opłaty weryfikacyjnej wybierz bank, w którym posiadasz konto osobiste. Pozwoli to na szybsze zaksięgowanie opłaty weryfikacyjnej na naszym rachunku.
Jeżeli nie posiadasz konta bankowego w żadnym z banków, z którym współpracujemy, to najlepiej dokonaj przelewu na nasze konto w banku PKO BP.
WAŻNE! Jako tytuł przelewu podaj:
'Zmiana konta bankowego. PESEL (wpisz Twój numer PESEL)'
Zmieniłem numer telefonu. W jaki sposób mogę powiadomić o tym Oros.pl?
Gdzie można znaleźć reklamę Oros.pl?
Sesje przelewów
Sesje przelewów
Nazwa | Wychodzące | Przychodzące | ||||
PKO Bank Polski | 08:00 | 11:45 | 14:30 | 11:30 | 15:10 | 17:30 |
Inteligo | 06:00 | 11:45 | 14:30 | 11:30 | 15:10 | 17:30 |
Bank Pekao SA | 08:30 | 12:30 | 15:00 | 11:00 | 15:00 | 17:30 |
mBank | 05:55 | 09:55 | 13:25 | 11:15 | 15:00 | 18:15 |
Santander / Bank Zachodni WBK | 08:15 | 12:15 | 14:45 | 11:00 | 15:00 | 17:00 |
ING Bank Śląski | 08:10 | 11:30 | 14:30 | 11:00 | 15:00 | 17:30 |
Bank Millennium | 10:30-11:00 (przelew złożony do 8:10) | 14:30-15:00 (przelew złożony do 12:10) | 17:00-17:30 (przelew złożony do 14:30) | 12:00 | 15:30 | 17:15 |
Velobank | 08:15 | 12:15 | 14:30 | 10:00 | 14:00 | 17:00 |
Alior Bank | 9:30 (przelew złożony do 8:20) | 13:30 (przelew złożony do 12:20) | 16:00 (przelew złożony do 15:10) | 11:00 | 15:00 | 17:00 |
Bank BPH (obecnie Alior bank) | 10:30 | 14:30 | 17:00 | 11:45 | 15:45 | 17:00 |
Bank BPS | 14:30-15:00 | 14:30-15:00 | 14:30-15:00 | 12:00 | 16:00 | 18:00 |
Bank Pocztowy | 09:00 | 13:00 | 15:00 | 11:00 | 15:00 | 17:30 |
BGK | 08:45 | 12:00 | 15:10 | 10:30 | 14:30 | 17:00 |
BGŻ BNP Paribas S.A. | do 8:00 | 8:00-11:45 | 11:45-14:15 | 11:00-12:00 | 14:30-15:00 | 17:00-18:00 |
Nest Bank (dawny BIZ Bank) | 08:00 | 12:00 | 14:30 | 11:30 | 15:30 | 17:30 |
BOŚ Bank | 9.30 (przelew złożony do 8:35) | 13.30 (przelew złożony do 12:35) | 16.00 (przelew złożony do 15.00) | 11:00 | 15:00 | 17:30 |
Citi Handlowy | 06:00 | 10:00 | 13:30 | 10:30 | 14:30 | 17:30 |
Credit Agricole | 14:30 | 14:30 | 14:30 | 12:00 | 16:00 | 18:00 |
Deutsche Bank Polska | 07:45 | 12:00 | 15:00 | 11:00 - 12:00 | 15:00 - 16:00 | 17:00 - 17:30 |
DnB NORD | 08:00 | 12:00 | 14:30 | 11:00 | 15:00 | 17:30 |
DZ BANK | 08:00 | 12:00 | 14:30 | 10:30 | 14:35 | 16:30 |
Eurobank | 07:30 | 11:30 | 14:30 | 11:00 | 15:00 | 17:00 |
Idea Bank | 09:30 | 13:30 | 16:00 | 10:30 | 14:30 | 16:30 |
Nest Bank | 08:00 | 12:00 | 14:30 | 11:30 | 15:30 | 17:30 |
Noble Bank | 08:15 | 12:15 | 14:30 | 10:00 | 14:00 | 17:00 |
Nordea Bank | 08:30 | 11:50 | 14:30 | 10:45 | 14:45 | 17:15 |
Pekao Bank Hipoteczny | 08:30 | 10:30 - 12:30 | 13:30 - 15:30 | do 11:00 (księgowane 12:00 - 15:00) | do 15.00 (księgowane 16:00 - 17:00) | do 17.30 (księgowane 18:00 - 20:00) |
PLUS BANK | 08:00 | 11:30 | 14:00 | 11:00 - 12:00 | 14:30 - 15:30 | 17:00 - 18:00 |
Raiffeisen Polbank | 08:00 | 12:15 | 15:00 | 10:30 - 11:30 | 14:30 - 15:15 | 17:30 - 18:00 |
T-Mobile Usługi Bankowe | 9.30 (przelew złożony do 8:20) | 13:30 (przelew złożony do 12:20) | 16:00 (przelew złożony do 15:10) | 11:00 - 11:30 | 15:00 - 15:30 | 17:00 - 17:30 |
Toyota Bank | 08:10 | 12:10 | 14:40 | 10:30 | 14:30 | 16:30 |
VW Bank direct | 08:00 | 11:50 | 14:20 | 11:30 | 15:30 | 18:00 |